Just nu


06 maj, 2012

Västmanlandscup i Fagersta

Hej, idag var det tänkt att jag skulle åka och köra i Tidaholm idag men så blev det inte. Igår och idag har jag känt mig rätt sliten och mått lite illa så det kändes inget kul att åka så långt när man inte riktigt är på g.

Istället körde jag den första deltävlingen i Västmanlandscup i Fagersta. Det var landsväg på en riktigt riktigt kort bana. Ungefär 500 meter haha. Vi var tre i min klass som skulle köra 15min+2varv och efter något varv gjorde jag ett ryck och körde på. Jag kunde köra själv hela racet och kom först i mål. Vid ett knixigt parti så körde klubbkamraten Henrik Zetterberg av vägen och vurpade. Han bröt handleden olyckligtvis och fick åka till lasarettet på en gång. Jag hoppas att han kryar på sig och snart är tillbaks på hojjen igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar