Just nu


19 juli, 2013

SM banan Södertälje

Hej! Idag var jag ner till Södertälje för att provköra SM banan med Merida teamet inför morgondagens XC! Banan har många lösa kurvor och ett litet stenparti som är lite knixigt. Jag hade velat att det var mer tekniska partier men banan var riktigt kul ändå. Imorgon är det alltså XCO och på måndag kör vi XCE. Har ej provkört sprintbanan men har hört att den ska vara ganska så slät utan tekniska stigar. Jag skulle tro att de bygger något eller några hinder för att göra det lite svårare. Hoppas jag*

Bjuder på denna
Min vinterträning har väl varit sådär. Efter nyår, januari-februari, var jag sjuk ganska mycket till och från men efter det har det väl rullat på hyfsat. Mitt mål inför denna säsong var pallplats på SM. Dock satt jag det målet innan vintern och då visste jag inte att jag skulle va sjuk ganska mycket i början av året. Men det hindrar mig inte från att satsa på pallplats både imorgon och på måndag! Vi kör på det, så får vi se hur det går.

Fullt ladd inför morgondagen, ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar