Just nu


22 april, 2012

Vilsta lägret i Eskilstuna / Lovjobb

Tja! Den 31/3 - 1/4 var det läger i Eskilstuna. Totalt körde vi 4 pass på de två dagarna. Vi började med backintervaller, så det blev en riktig hårdstart! Vi fick även prova på att köra XCE och utslagstävling. När vi körde utslagstävlingen var det en rätt hal kurva där det blev en krasch. Jag slog i armbågen rätt hårt och blev stel i hela armen. Jag fick stå på sidan av resten av passet och kika när de andra körde.

På eftermiddagen var det tävling. Jag startade fast jag hade ont. jag hann 2 av 4 varv innan jag bröt då det bara gjorde ondare och ondare i armen. Sammanfattat tycker jag det var en riktigt rolig helg med bra träning och massa skoj. :)

Veckan efter det have jag påsklov! Lovjobb var det som gällde. Tjänade ihop ungefär 2000kr, på bara fyra dagar. Jag jobbade på Allplåt och Byggservice. Tack Hasse som fixade det åt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar