Just nu


17 maj, 2014

Mobilinlägg

Hejsan! Är nu hemma i västerås för återhämtning och för att träffa min underbara flickvän. Jag har känt sedan 4 veckor att något inte har stämt i kroppen. Jag själv tror att de kan va någon slags överträning. Innan Norge cup 2 för 3 veckor sen tränade jag hårt, delvis för att jag skulle köra landslaget och delvis för att jag tycker de är kul. Hur som helst så tränade jag, tävlade, tränade hårt, tävlade, tränade mer hårt, tävlade och jag kände att det var något fel på tävlingarna. Det fanns inget tryck i benen och jag var seg redan efter ett varv.

Nu kör jag på återhämtning ett tag och får se vart det leder. Jag valde att inte köra Vårgårda nu i helgen för att jag har strora mål för tävlingen och vill inte göra nåt halvdant.

Nästa helg ska jag köra Borlänge Tour och jag hoppas det känns bättre tills dess. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar