Just nu


22 september, 2013

Sista swecup tävlingen

Tjena! Idag åkte jag till Täby med skolan. Det var det sista swecup racet för iår. Jag har ju inte satsat på sverige cupen då jag var borta ganska många tävlingar i början. Men nästa säsong skulle jag vilja satsa på en bra totalplacering i sverigecupen.

Dagens race kändes hyfsat bra. Jag efteranmälde mig vilket gjorde att jag fick stå sist i starten. Vi startade samtidigt som eliten.

Jag har även praktik just nu som snickare, så jag känner mig riktigt sliten i hela kroppen efter det. Jag är ju inte alls van att jobba halv sju till fyra liksom. Det har blivit att jag tränat en gång denna vecka då jag bara velat ta det lugnt efter jobbet. Aja, jag tyckte loppet gick bra även om jag var rätt trött även från start.

Nu blir det en vecka jobb sen tillbaks till skolan igen. I helgen kanske det blir träningsläger i säfsen med klubben. Vi får se.

Sen helgen efter det blir det förhoppningsvis Vista tävlingen som är den sista på hela året, tror jag?

Det var allt jag hade att säga! See ya.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar