Just nu


08 april, 2013

Hur läget ligger till!

Hej, nu var det ett tag sen jag skrev! Blev ett tvärt slut där på Mallis då vårt internet la av helt. Och när vi sedan kom hem så var man inte så sugen på att skriva och sen glömde man nästan bort vad man kört de sista dagarna osv.. Men jag kan säga att lägret fortsatte att vara kul! Resan hem och allt gick också bra, ingen stress alls, vilket var skönt.

När vi kom hem var det en vecka i skolan och den var ganska slapp, ett muntligt nationella i svenska bara. Körde två gym-pass och ett TC-pass. Åkte därefter hem till Västerås för påsklov. En vecka. Har kört antingen gym eller utecykel, nästan varje dag. Det har ju varit så fint väder så man måste passa på!!

Nu är jag i Falun och rutinerna måste tillbaks! Det är ju faktiskt inte så länge kvar till sommarlov, och det kommer gå så sjukt fort för det har det gjort ända sen jag började här uppe i Falun.

Idag körde vi två timmar ute i finvädret. Det var lite kallt i början men sen vart det riktigt skönt tyckte jag. Sitter nu och hoppas på att min underbara flickvän kommer hit ganska så snart!

Inte nästa men helgen efter det drar jag, Emil Linde och August Martin till Norge för att träffa norska Team Merida och köra två av Norges cuptävlingar! Det ska bli riktigt kul! Det blir tävlingspremiär tror jag så ska försöka slipa till formen lite innan det.

Imorgon, kl. 08.00 blir det Velodrom. Det var faktiskt ett tag sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar