Just nu


23 november, 2014

Återuppliva bloggen? Ja.

Tjabba! Alltså nu är det dags...dags att börja skriva lite här. Jag har kommit av mig helt!

Nästa säsong flyttar jag upp en tävlingsklass, till Elit eller U23. Mina tankar om det då? Jo det kommer bli kul som fan men samtidigt tror jag det blir ett tufft år. Jag menar att både köra elitklass samt ta studenten och kanske börja jobba? Det är liksom ett steg i livet även utanför cykelkarriären om man säger så! Hur som helst, ser jag fram mot 2015, rätt mycket. Redan laddad upp med nya 2015års Merida Big Nine:

2015 års hoj!

Träningen rullar på som den ska tycker jag. Det är skönt att dra ner lite på cyklandet. Bland annat gymma och springa. Det känns som mitt intresse för gymmet har växt nu på senaste, det är faktiskt riktigt kul om jag ska vara ärlig!

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar