Just nu


13 november, 2013

Nytt PB

Tjena! Träningen flyter på riktigt bra! Jag känner att det ger resultat faktiskt. Jag har inte varit sjuk på ett bra tag nu vilket är ganska ovanligt för min del. Hoppas det håller i sig.

Idag gymmade jag två pass. Vi hade studiedag så jag körde ett pass på förmiddagen. Tänkte att jag skulle maxa i marklyft och knäböj. 150kg i mark och 110kg i knäböj blev resultatet. Jag testade även 160kg i marklyft med det ville inte riktigt.

På eftermiddagen blev det ett till gympass med lite kompisar. Jag försökte igen på ett maxtest i marklyft och jag lyckades med de 160kg jag inte orkade på morgonen. Skönt!

Förra vintern maxade jag 142,5kg i marklyft så lite starkare har jag blivit i alla fall!
Körde även 10kg mer i knäböj än förra vintern men det var efter jag hade kört marklyft och då var jag rätt slut om jag får skylla på det.

I helgen blir det nog cykelmässa i Stockholm och samtidigt kika på cyclocross-SM som är på samma ställe vad jag förstått!

Det var allt, hejdå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar