Just nu


05 november, 2013

Nya cyklar 2014!

Hej! Nu är jag tillbaks i Falun efter ett skönt höstlov. Jag har tagit det lugnt, tränat och varit med min flickvän. Ett bra lov helt enkelt!

Denna vecka ser ut som följande:

Måndag: Studiedag, Gym
Tisdag: Löpning
Onsdag: Gym
Torsdag: Stavgång
Fredag: Gym
Lördag: Distans
Söndag: Vila

Så ser planeringen ut just nu. Men det brukar alltid bli något extra pass på kvällen eller liknande.

Idag hade vi morgonträning och vi sprang en stafett med två st personer i varje lag. Banan var 1,3km ungefär och tog ca 4-5 min. 4 gånger per skalle skulle man släpa sig runt banan så fort som möjligt. Skönt att träna på morgonen tycker jag!

Efter det var det skola. Två lektioner bara. Även det är skönt!

Nu har jag precis kommit hem från bmx-banan efter att ha kikat och cyklat lite där. Kul!

------------------------------------------

Om ni läste inläggets rubrik så stod det "Nya cyklar 2014!". Det stämmer! Här får ni se:

Merida Big Nine Team  2014






Vad tycker ni?

Själv tycker jag den är så SJUKT snygg! Skriv gärna en kommentar om era åsikter!

Nästa cykel då? Det blev en cyclocross som jag tänk att ha på hösten även på lite distanspass.

Merida cyclocross 5 2014:
Tror detta blir riktigt bra då jag stortrivdes med min gamla Big Nine Team. Tror även det blir bra med cyclocrossen då jag kommer att köra mer på den än min racer som jag har nu.

KLICKA HÄR för att se alla nya 2014 Merida modeller.

Det var allt för nu!

Glöm inte att gilla Merida på Facebook! HÄR

1 kommentar: