Just nu


23 oktober, 2013

Höst och snart vinter!

Hej! Nu är det verkligen höst och rätt vad det är så ligger snön på backen. Nu har jag haft några veckor lugn träning men nu ska jag köra igång lite igen. Det blir mycket styrketräning de kommande veckorna blandat med löpning, stavgång och lite vintercykel.

Jag fick även se mitt kontrakt med Merida inför 2014 igår. Det såg riktigt grymt ut så jag får tacka dem för förtroendet på mig, eller vad man ska säga! Det blev naturligtvis en stor motivation till hård träning och jag ser verkligen fram mot nästa års cykelsäsong.

Nästa vecka är det höstlov och då åker jag hem till Västerås. Där blir det att umgås med familj och flickvän men ska naturligtvis träna också! Det blir skönt.

Kolla in Merida på facebook där ni kan läsa om cykling och om oss som är i Merida Sverige teamet!  LÄNK

Ha det, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar